English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic

ο

Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ads ads ads

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Οι πιο ντροπιαστικές στιγμές των αστέρων του σινεμά

www.tips-fb.com
Στις ταινίες μοιάζουν λες και είναι «αόρατοι», όμως οι αστέρες του σινεμά είναι επιρρεπής σε ντροπιαστικές στιγμές όπως και οι υπόλοιποι από εμάς.

Είτε γυρίζουν ερωτικές σκηνές που τους κάνουν να ζαρώνουν από την ντροπή, είτε τρέχουν μακριά από άγρια ζώα, είτε βιώνουν ατυχείς στυλιστικές στιγμές επάνω στο κόκκινο χαλί, οι αστέρες αυτής της gallery έχουν όλοι κοκκινίσει από ντροπή σε καταστάσεις που μπορούμε όλοι να σχετιστούμε.

Έτσι, εάν κάτι σας έκανε να κοκκινίσετε πρόσφατα, τσεκάρετε την gallery μας και αφήστε τον εαυτό σας να αισθανθεί καλύτερα...




Ρόμπερτ Πάτινσον

Ρόμπερτ Πάτινσον (PA)

Έγινε γνωστός ερμηνεύοντας έναν ατρόμητο βρικόλακα, έτσι είναι δύσκολο να φανταστείς τον Ρόμπερτ Πάτινσον να φοβάται ένα ευγενικό ζώο. Αλλά αυτό ακριβώς είναι ότι συνέβη στο σετ του τελευταίου ρομαντικού φιλμ που έπαιξε, του Water For Elephants. Ήταν λοιπόν ο τεράστιος ελέφαντας που έκανε τον Ρόμπερτ να δειλιάσει; Όχι, ο ηθοποιός ντράπηκε να παραδεχθεί πως τον πείραζαν στο σετ επειδή τον τρόμαξε μία ζέβρα. Θα πει: «Οι ζέβρες είναι αδύνατον να τις ηρεμήσεις. Μία από αυτές ξέφυγε και έτρεξε κατά πάνω μου και έφυγα από τη μέση. Αργότερα όλοι θεωρούσαν πως ήμουν «κότα» που το έκανα αυτό, με τον Κρίστον Γουόλζ να μπαίνει μπροστά από την Ρις και άλλες ηθοποιούς και να τις προστατεύει».

Ρις Γουίδερσπουν

Ρις Γουίδερσπουν (PA)

Η συμπρωταγωνίστρια του Ρόμπερτ Πάτινσον στο Water For Elephants είχε μία επίσης ντροπιαστική στιγμή στο σετ. Οι περισσότερες γυναίκες θα άρπαζαν την ευκαιρία να μοιραστούν ένα φιλί με τον Ρόμπερτ όμως η Ρις βρήκε την όλη εμπειρία λίγο δυσάρεστη. Θα πει: «Ο Ρομπ είχε το πιο απαίσιο κρύωμα από κάθε συμπρωταγωνιστή που έπρεπε να κάνω μία ερωτική σκηνή σε ολόκληρη τη ζωή μου. Στην κυριολεξία ρούφαγε και φύσαγε τη μύτη του συνέχεια. Δεν ήταν καθόλου ελκυστικό. Μιλάμε για μία απαίσια, μεταδοτική κατάσταση, και δεν αστειεύομαι! Θα πω πως ήταν μία μικρή απογοήτευση. Δεν ήταν sexy».

Ντάνιελ Ράντκλιφ

Ντάνιελ Ράντκλιφ (PA)

Ο Ντάνιελ Ράντκλιφ μπορεί να θεωρείται παγκοσμίως ένας καρδιοκατακτητής, όμως το πρώτο φιλί που έδωσε on camera ήταν μία στιγμή που τον άφησε κατακόκκινο. Ο σταρ του Χάρι Πότερ αποκαλύπτει: «Υπήρχε μία σκηνή στο φιλμ December Boys όπου ήμουν πολύ νευρικός γιατί έγινε πριν γυρίσουμε το φιλί για το τελευταίο φιλμ του Χάρι Πότερ, έτσι ήταν η πρώτη φορά που φιλούσα ένα κορίτσι σε ταινία, όπου μάλιστα άρχισα να γελάω και δεν το έκοψαν στο μοντάζ. Έκανα ένα ήχο σαν γελάκι και ρουθούνισμα μαζί. Είναι τόσο ελκυστικό και φυσικό που είμαι ενθουσιασμένος που το κράτησαν».

Τάρα Ριντ

Τάρα Ριντ (PA)
Αλλά δεν είναι μόνο στο σετ όπου οι κινηματογραφικοί αστέρες μπορεί να νοιώσουν ντροπή. Η Τάρα Ριντ έγινε κατακόκκινη όταν βίωσε τη χειρότερη ατυχία επάνω στο κόκκινο χαλί. Η Τάρα βρέθηκε σ' αυτό για το πάρτι του Π. Ντίντι για τα 35α γενέθλιά του, όταν το φόρεμά της έπεσε, αποκαλύπτοντας το στήθος της. Η ηθοποιός έμεινε άφωνη από την απόλυτη ντροπή που ένοιωσε, όμως είμαστε σίγουροι πως τον Π.Ντίντι δεν τον ένοιαξε τόσο πολύ...

Έμα Στόουν

Έμα Στόουν (PA)

Ακόμα κι αν οι αστέρες αποφεύγουν τις στιγμές ντροπής στο κόκκινο χαλί, πρέπει ωστόσο να τα καταφέρουν να βγάλουν τη βραδιά στο event που βρίσκονται χωρίς να πάει κάτι στραβά. Η Έμα Στόουν αποκάλυψε πως ένοιωσε πολύ αμήχανα στις Χρυσές Σφαίρες και αιτία ήταν η μητέρα της. Οι γονείς τα καταφέρνουν πολύ καλά να μας κάνουν να αισθανόμαστε ντροπή, όμως μπορούμε να φανταστούμε τον τρόμο που ένοιωσε η Έμα όταν η μητέρα της, ρώτησε τους Αντζελίνα Τζολί και Μπραντ Πιτ εάν έχουν παιδιά. Η Έμα θα πει: «Έλεγα «Μαμά, ξέρεις πως έχουν παιδιά. Είναι ο Μπραντ Πιτ και η Αντζελίνα Τζολί. Το γνωρίζεις πως έχουν παιδιά». Βάζουμε στοίχημα πως η Έμα θα πήρε το χρώμα του φορέματός της...

Λιβ Τάιλερ

Λιβ Τάιλερ (PA)

Και φαίνεται πως η Έμα Στόουν δεν είναι η μόνη ηθοποιός που έχει γονείς που σε κάνουν να αισθάνεσαι ντροπή. Η αστέρας του Lord of the Ring, Λιβ Τάιλερ, παραδέχθηκε πως ο πατέρας της, Στιβ Τάιλερ, την κάνει συχνά να «μαζεύει» από την ντροπή. Η ηθοποιός θα πει: «Πήγαμε μία βόλτα με το εντυπωσιακό σπορ αυτοκίνητό του, με την οροφή κατεβασμένη. Έπαιξε τέρμα το νέο του σινγκλ, που είναι εκπληκτικό, όμως είχα αυτή την πραγματικά ντροπιαστική στιγμή πατέρα-παιδιού, λέγοντας του «Μπαμπά! Χαμηλωσέ το! Μας ακούνε όλοι! Ο κόσμος τον χαιρετούσε λέγοντας «Γειά σου Στίβεν!». Ήταν μία τρελή στιγμή όμως εγώ ντράπηκα πραγματικά».

Έβα Μέντες

Έβα Μέντες (PA)
Η Έβα Μέντες θεωρείται μία από τις πιο «καυτές» γυναίκες ηθοποιούς στον πλανήτη, έτσι ξαφνιαστήκαμε όταν μάθαμε πως ένοιωσε απίστευτα αμήχανα όταν γύριζε μία ερωτική σκηνή με τον Χοακίν Φίνιξ για το φιλμ We Own The Night. Η Έβα αποκάλυψε: «Η ερωτική σκηνή με τον Χοακίν δεν ήταν τόσο καλή όσο έδειχνε. Ήταν σκηνές που μας έσπασαν τα νεύρα αφού ήταν πολύ τεχνικές και πραγματικά τρομακτικές. Δεν έχει να κάνει με εκείνον, είνα όμορφος, όμως όταν πρέπει να εκτεθείς συναισθηματικά και σωματικά, αυτό είναι τόσο τρομακτικό. Υπάρχει τόσος κόσμος τριγύρω και η κάμερα, και αυτό σε φοβίζει. Έκανε πρεμιέρα στις Κάννες και καθόμουν μαζί με το κοινό και σκεφτόμουν «Ω Θεέ μου, δεν είμαι εγώ. Ω, Θεέ μου, ω, Θεέ μου. Είμαι εγώ. Αυτό είναι το στήθος μου, αυτό είναι το στήθος μου!».


Ρούπερτ Γκριν

Ρούπερτ Γκριν (PA)

Ο Ρούπερτ Γκριν του Χάρυ Πότερ επίσης ένοιωσε ντροπή όταν έπρεπε να γδυθεί μπροστά στον Μπιλ Νάιγκι για το έργο Wild Target. Ο ηθοποιός θα πει: «Ήταν πολύ αμήχανα αφού έπρεπε να σταθώ στην μπανιέρα, φορώντας ένα είδος σπασουάρ... και ήταν περίεργα γιατί δεν ήταν νερό, ήταν γάλα... ήμασταν σε μία μπανιέρα γεμάτη γάλα. Ευτυχώς δεν υπήρχαν πολλοί άνθρωποι στο σετ, μόνο εγώ και ο Μπιλ. Δεν είπε πολλά, και ναι, ήταν κάπως άβολα και για τους δύο. Είναι κάτι ντροπιαστικό, αφού δεν έχω πάει ποτέ σε γυμναστήριο και δεν έχω κάνει κάποια σπορ. Αλλά δεν είμαι τεμπέλης, αφού πάντα δουλεύω ή είμαι απασχολημένος με κάτι».

Μαρκ Γουόλμπεργκ

Μαρκ Γουόλμπεργκ (PA)

Ο σταρ του The Fighter, Μαρκ Γουόλμπεργκ, παραδέχεται πως νοιώθει μεγάλη ντροπή για την πρώην pop καριέρα του. Ο ηθοποιός, που γνώρισε τη δόξα ως ράπερ Μάρκι Μαρκ, θα πει: «Θυμάμαι που έβλεπα ένα πρόγραμμα στο VH1, το Οι Sexy Άνθρωποι των '90s show. Ο αδελφός μου Πολ παρακολουθούσε μαζί με εμένα και το βοηθό μου και είχαν πεθάνει στο γέλιο. Το αποκορύφωμα είναι πως ήμουν το νούμερο ένα! Έτσι για αιώνες μετά όποτε μου τηλεφωνούσαν έλεγαν, "Παρακαλώ, μπορούμε να μιλήσουμε στον πιο Sexy Άντρα των '90s;" Συνεχίζουν να με πειράζουν γι' αυτό».

Κρίστεν Στιούαρτ

Κρίστεν Στιούαρτ (PA)

Η starlet του Twilight, Κρίστεν Στιούαρτ δείχνει να έχει εμπιστοσύνη μπροστά στην κάμερα, όμως έχει ένα αδύναμο σημείο. Να μιλάει για την μαγειρική της. Η ηθοποιός παραδέχθηκε πως γίνεται ντροπαλή και αμήχανη όταν μιλάει για το πάθος της, τη μαγειρική, ωστόσο δεν την πειράζει καθόλου όταν την παρακολουθούν εκατομμύρια άνθρωποι. Η Κρίστεν είπε σε μία συνέντευξη ενώ συζητούσε τι είχε μαγειρέψει σ' ένα "dinner party". «Για κάποιο λόγο, αισθάνομαι πολύ αμήχανα όταν ο κόσμος με ρωτάει τι έχω μαγειρέψει. Δεν πρέπει να λέω πλέον πως μαγειρεύω. Σε μία περίπτωση, σ' ένα μεγάλο μπάρμπεκιου, με πολλές μπριζόλες και λαχανικά, εγώ έφτιαξα κοτόπουλο piccata. Αισθάνομαι πολύ αμήχανα που το λέω αυτή τη στιγμή».

Κάθριν Ζέτα Τζόουνς

Κάθριν Ζέτα Τζόουνς (PA)

Δεν αμφισβητεί κανείς το γεγονός πως η Κάθριν Ζέτα Τζόουνς έχει μία εκτυφλωτικά φυσική ομορφιά, όμως η ηθοποιός έχει παραδεχθεί πως ένοιωσε ντροπή όταν στάθηκε μπροστά στον Μπραντ Πιτ χωρίς make up όταν γύριζαν το Ocean's Twelve. Η ηθοποιός σε εξομολόγησή της θα πει: «Το χειρότερο πράγμα είναι όταν είσαι πολύ κουρασμένη... και σκέφτεσαι την παρηγοριά ενός make up room. Όταν κάθεσαι όμως δίπλα στον Μπραντ Πιτ και τον Τζορτζ Κλούνεϊ και δείχνεις -ξέρεις πως- δεν είναι κάτι ωραίο στις έξι το πρωί. Δε νομίζω πως καμία γυναίκα δεν θα πρέπει να το περάσει αυτό».

Αμάντα Σέιφριντ

Αμάντα Σέιφριντ (PA)

Η Αμάντα Σέιφριντ φωτογραφίζεται συχνά όλο γκλάμουρ στο κόκκινο χαλί, όμως δεν ήταν πάντα έτσι τα πράγματα. Η ηθοποιός του φιλμ Κοκκινοσκουφίτσα αποκάλυψε πως είχε μία ντροπιαστική στιγμή με την γκαρνταρόμπα της, την πρώτη μάλιστα φορά που έπρεπε να παραστεί σε ένα event. Όπως αποκάλυψε σε συνέντευξή της «φορούσα ένα πραγματικά όμορφο φόρεμα Moschino στην πρεμιέρα του Mean Girls, που είχα αγοράσει με δικά μου χρήματα. Είχε μικρά πουά σε μαύρο ύφασμα και από κάτω φορούσα ένα λευκό σουτιέν και μαύρο εσώρουχο. Η χαζή! Φαίνονταν όλα. Ένοιωσα πραγματικά άσχημα. Ήταν η πρώτη μου πρεμιέρα και δεν είχα λεφτά για στυλίστα ή για τα μαλλιά μου ή για το make up μου. Ωστόσο έμαθα πολλά από τότε».

Τζέσικα Άλμπα και Κέιτ Χάντσον

Τζέσικα Άλμπα και Κέιτ Χάντσον (PA)

Τα κόκκινα χαλιά μπορούν να αποδειχθούν επικίνδυνα για τους κινηματογραφικούς αστέρες. Όχι μόνο πρέπει να ανταπεξέλθουν στα εκτυφλωτικά φλας των φωτογραφικών μηχανών αλλά επίσης πρέπει να αντιμετωπίσουν και τον καιρό. Ευτυχώς η Τζέσικα Άλμπα έτρεξε να βοηθήσει την Κέιτ Χάντσον όταν το κοντό φόρεμά της σηκώθηκε στην πρεμιέρα του The Killer Inside Me. Η Τζέσικα έπρεπε να κρατάει κάτω το φόρεμα της Κέιτ, μετά από ένα ξαφνικό φύσημα του αέρα που απείλησε να αποκαλύψει το μισό της σώμα στον τύπο...

Τζένιφερ Άνιστον

Τζένιφερ Άνιστον (PA)

Όλοι ξέρουμε όλοι πως η Τζένιφερ Άνιστον δεν είχε την καλύτερη τύχη στην αγάπη, όμως αυτή η δυσάρεστη ιστορία από ένα ραντεβού της, μας έκανε να στεναχωρηθούμε για εκείνη. Η ηθοποιός αποκάλυψε πως κάποτε είχε ένα περιστατικό που την έκανε να λουφάξει από ντροπή με ένα... ντοματάκι. Όπως εξομολογήθηκε: «Ήμουν σ' ένα ραντεβού με έναν τύπο... υπήρχε ένα ντοματάκι και εκείνος το δάγκωσε και αυτό λέρωσε παντού το λευκό μου φόρεμα». Αυτό ας γίνει ένα μάθημα σε όλους μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...